November 02, 2009

sembang-sembang bersama tuan director




















wartawan : tahniah la tuan director kerana berjaya menghasilkan 20 cerita pendek terkini. berapa lama masa diperlukan untuk buat cerita pendek nie

tuan director : terima kasih la kerana temubual ini, siapa hantar u all datang temubual saya nie, tuanpenasihatsilatulrahim apa khabar. saya arah filem ini dalam 30 minit je, maklum la bajet ciput, kalau tuanpenasihatadamasyuk boleh up skit bayaran bolehla buat filem panjang skit.

wartawan : tuanpenasihatsilatulrahim takde hari nie, dia ke kandang kuda melihat para cendikiawan dan pendita berbahas ilmu dalaman manusia, setakat ini masih sihat tuanpenasihatsilatulrahim, walaupun diusik-usik jiwanya oleh tuan director. apa tajuk filem terbaru tuan director

tuan director : filem baru mungkin sekuel kalau saya pendaftar universiti itu atau mimpi semalam sebagai vc, tapi yang terbaru mungkin juga APA PUNYA CENDOL LA MAMAK, nie pun banyak skrip yang tersadai, sms dengan panggilan telefon tak henti-henti mintak buat filem tentang wilayah masing-masing, tak tenang tidur sekarang ini, banyak sangat skrip baru dihantar.

wartawan : nampaknya tuan director sangat popular, bila nak buat filem Anak Mami, dengar cerita skrip tu dah siap ditulis, nanti basi lak cerita tu

tuan director : anak mami memang cerita menarik, cuma nak tunggu tuanpenasihatsiparangkontot sahkan je, kalau jadi, filem ini akan box-office la. gangguan banyak sekarang ini, susah nak buat filem, latihan perang pun ramai yang nak suruh buat. so setakat ini, cukuplah kot dengan beberapa filem seminggu.

wartawan : tuan director tak ikut serta ke dalam temasya ilmu dalaman manusia, bukankan tuan director juga dalam bidang yang sama sebelum terjun dalam bidang pengarahan filem

tuan director : kandang kuda yang depa pilih mahal sangat, kalau saya nak turut serta terpaksa saya jual kemera dengan kerusi pengarah saya nie, lagi satu saya takut kena pukul di sana, dengar kata semua orang besar berlapan dan tuanpenasihat berada di sana, mana tau tangan saya dipulas nanti, susahlah saya nak mengarah filem. harap-harap temasya yang menelan 200,000 duit jajahan selama berjaya, bukan apa takut nanti semua yang terlibat dipotong gaji, hehehehe.

wartawan : patut la hari nie suasana di jajahan selama meriah, rupanya hampir semua pang5perang dan orang besar jajahan berkampung di kandang kuda. dengar kata sekarang tuan director dah ubah ke saluran baru, bagi la komen skit

tuan director : ala biasa la, tuanpenasihatsaranglabah kata saluran lama tu sempit sangat, ramai yang menonton filem saya hingga sesak saluran tu. itu yang saya tukar ke saluran baru, jangan la takut, kalau saluran ini juga sesak saya akan buka saluran lain pula.

wartawan : terima kasih la tuan director kerana bagi peluang sembang-sembang petang ini, nampak sangat tuan director gila glamor sampai sembang-sembang ini pun difilemkan

tuan director : hahahahahaaha jahat la mulut ko nie wartawan, apa pun kalau ada nilai cerita saya buat je filem untuk tatapan jajahan selama. mungkin tajuk lepas ini Ayu Gadis Bertudung Pink. hehehehehehe jangan plak ko gosip aku ada apa2 plak, nanti aku saman ko

No comments:

Post a Comment