October 07, 2009

kalau saya pendaftar universiti itu

  1. pertamanya saya akan mengunakan peluang untuk melantik sesiapa yang saya suka sebagai pembantu saya, namum perlu juga saya pastikan pembantu ini kaki ampu dan tak akan berani melawan apa juga idea saya
  2. saya takkan benarkan sesiapa pun popular melebihi saya kerana saya perlu kelihatan macho dan menguasai universiti keseluruhannya. hahahahaha mungkin saya juga perlu mengertak naib canselor bahawa kontraknya bergantung pada laporan saya kepada lembaga pengarah dan juga menteri
  3. semua temuduga saya patut masuk campur, kalau boleh mesti sebagai ketua panel, bukan apa nak pilih calon-calon idaman saya. Panel lain tu sebagai 'coverline' takut-takut SPRM datang siasat, hehehehe.
  4. kalau kawan-kawan saya ada anak nak kerja atau nak masuk belajar jumpa lah saya, kalau boleh merayu lah sikit, baru la nampak saya berkuasa. Tentu semua anak-anak kawan saya tu boleh masuk universiti
  5. saya tak perlu buat apa-apa tugas pun, pembantu dan kaki bodek rela buat semua yang saya nak, kalau saya nampak projek orang lain boleh berjaya, cepat-cepat saya pindahkan dia ke jabatan lain, dan tentu letak mamat ntah apa-apa ketuai projek tu, dan nama saya sebagai ketua projek baru
  6. alamak saya bukan pendaftar universiti itu la, baru saya sedar, huhuhu

No comments:

Post a Comment