November 29, 2010

BILA KENA TANG KITA

salam 2 all,

tuan director terdengar dari jauh, bahawa tuanpunahsihatsiparangkontot akan membuat rombakan kecil melibatkan sarjan2askar dalam seminggu 2 lagi. mungkin macam sebelum ini, langkah membuat rombakan ini takkan berjaya kerana tentangan dari pang5perang atau dari ketua kem akan bersahutan di seluruh buana menentang rombakan.

tuanpunahsihatsiparangkontot pada tuan director bukan seorang jeneral perang yang berani, kalau rancangan rombakannya dicium mana-mana pang5perangbesar dan disergah rombakan itu, nescaya tuanpunahsihatsiparangkontot akan menikus diri. ini lah kelemahan yang ketara warnanya pada diri tuanpunahsihatsiparangkontot.

sebelum ini, tuan director terdengar bahawa rombakan besar-besaran melibatkan seluruh kem akan dibuat, semua rancangan diatur untuk menyokong plan innovasi melibatkan penstrukturan kem-kem seluruh jajahan selama. hahahahaha akhirnya kerana beberapa ketua kem menyergah dirinya, tuanpunahsihat menarik balik rombakan tersebut. maka rancangan tiangserisungaibayu berkaitan innovasi dan penstrukturan yang gah seluruh alam selama tersadai layu begitu saja.

kerana itu, tuan director tak percaya bahawa rombakan ini akan menjadi kenyataan, serikandisentosa awal-awal lagi mula melobi untuk mengekalkan askarnya yang dinaikan pangkat sarjan untuk terus kekal di kem melatih kambing. tu baru ura-ura bahawa akan berlaku rombakan... minggu akan datang akan ramai lagi yang akan menangis, buat muka sedih dan kecewa di muka pintu koridor kuasa untuk menahan rombakan... silap-silap ada yang akan menalipon atau menjengah tiangserisungaibayu mohon perkenan agar rombakan tak berjalan.

P/S : terdengar juga bahawa juak dan penyokong 3abdul3 sedang mengerakkan tentera masing-masing untuk menunjukkan tanda protes kalau kontrak 3abdul3 tidak disambung. dengar citer ramai nak isi borang bertukar kem kalau 3abdul3 tidak ditawarkan sambungan kontrak. nasihat tuan director mudah sahaja.... ini la masa tuanpunahsihatsiparangkontot menunjukkan seni peperangannya untuk menawan kem kandang kambing... jangan diharap pada pang5besarchahketing untuk mengawal keadaan... dia dah lama gagal.... adios

No comments:

Post a Comment