January 13, 2010

JOM MASUK DUIT : HangPaAda



yang nie kawan mintak tulis.....idea untuk buat duit pada UPalingSukaIHoney ialah melalui jualan langsung....menarik nie. cuma jangan macam projek cacing kat kulim la..30 juta lesap.


sekarang popular MLM HangPaAda , dalam email penuh ngan ajakan dan pujukan. dalam facebook saya pun masuk, dalam email peribadi pun masuk, dalam email jajahan pun masuk. chia-yoo la kawan-kawan. Pengerusi Persatuan Durian Jajahan Selama ( PERDUJE) pun ikut kempen jugak. Hahahahaha pang5perangbehrang harap jangan salah guna PERDUJE untuk jual produk HangPaAda.

cuma buat renungan je kalau jenama HangPaAda dijadikan barangan rasmi jajahan selama, pemborongnya UPalingSukaIHoney plak, tentu dasyat pukulan nya. dengar kata barangan nie bagus sampai naik takut tuan director nak makan produk-produk lain kat pasaran....ayam pun organik juga....mana la tak takut..asyik dok baham ayam goreng berempah abuya dan ayam goreng tepung jalal je...ayam depa organik tak.

so tuan director kalau boleh cadangkan UPalingSukaIHoney jadi la pemborong dan bergabung dengan PERDUJE. dengan kekuatan 1600 ahli di jajahan selama sure untung giler nie..jangan marah aaaa kawan HangPaAda. ini cadangan kedua dari tuan director untuk jajahan selama, juga telah dipatenkan....hahahahaha dunia kreativiti tiada hadnya tiangserisungaibayu

cuba bayangkan pula kambing-kambing yang keluar dari jajahan selama juga menjadi ahli HangPaAda. fuhhhhhhhhh beribu lemon kita untung dengan alumni jajahan selama. tak gitu 3abdul3. hehehehehe lagi untung jual kambing daripada jual durian....

No comments:

Post a Comment